i-Commerce

Marketing, internet, e-commerce

E-marketingMarketing

Jak skonfigurować remarketing w serwisie Facebook?

Wielu użytkowników, którzy odwiedzają witrynę, nie dokonuje konwersji. Ale to nie zawsze oznacza, że dana osoba nie jest zainteresowana ofertą. Być może był to niedogodny moment, aby natychmiast złożyć zamówienie z urządzenia mobilnego, prędkość internetu była niska, potencjalny klient był rozproszony lub badał różne opcje. Z taką publicznością możesz i powinieneś pracować.

Prawdopodobieństwo, że użytkownik, który już odwiedził Twoją witrynę, złoży zamówienie, jest nawet wyższe niż w przypadku odbiorców, którzy widzą cię po raz pierwszy. Powrót potencjalnych klientów do witryny pomoże zwiększyć grono entuzjastów. W artykule znajdziesz instrukcje i szczegółowy opis, jak skonfigurować przekierowywanie na Facebook i zwiększyć sprzedaż, słowem będzie to remarketing na Facebooku.

Jak działa remarketing w serwisie Facebook.

Remarketing umożliwia wyświetlanie reklam użytkownikom, którzy byli już na stronie. Mogą to być nie tylko osoby, które wykonały jakiekolwiek czynności w Twojej witrynie (zakup, połączenie, wypełnienie formularza), ale także osoby, które natychmiast opuściły witrynę. Możesz podzielić użytkowników według sekcji i stron witryny, które odwiedzili, jakie działania wykonali, a także skonfigurować przekierowywanie na:

  • abonentów newslettera (na adresy e-mail i telefony);
  •  użytkowników, którzy odwiedzili Twoją stronę Facebook i wchodzili z nią w interakcje; klienci, którzy robią zakupy w trybie offline (jeśli istnieje sklep); tych, którzy uczestniczyli w wydarzeniach.

Remarketing można dostosować nie tylko do witryny jako całości, ale także do konkretnych stron lub sekcji.